אומרים שהצחוק יפה לבריאות


לדעתי מילת המפתח בחיים היא : יוזמה !!!

כן, למה להמתין שמישהו יצחיק אותי ? או ישלח אליי מייל עם בדיחה טובה שתעלה חיוך על השפתיים?
מדוע לא להזמין בדיחות על בסיס יומי?

אז אני שלחתי ההזמנה אל היקום הגדול וכתשובה (הרי לא משנה הדרך אלא רק התוצאה) קיבלתי את ספר הקומיקס של Big NATE (עלילותיו וחוויותיו של ילד חמוד בבית ספר יסודי)
לחצו על הקישור וגם אתם תוכלו לקבל לתיבת הדואר שלכם מידי יום פרק מספר הקומיקס הזה (או מספר אחר – יש שם למעלה מ 90 ספרי קומיקס)

וישנו כמובן – דילברט האגדי (סאטירה על סביבת המשרד ועל ההיי-טק. זוהי דמות קרטונית המבלה את רוב זמנה בחברת היי-טק עמוסת קיוביקלס, בוסים מופרעים ועובדים מוזרים לא פחות).
Dilbert.com

אני נהנית מכל רגע, ואתם?
הגיע הזמן לשאול את עצמכם את השאלה "מה גורם לי לחייך? מה מצחיק אותי?" תשאלו והיקום יחזיר לכם את התשובה.

תתכוננו להפתעות.

כתיבת תגובה

