Outlook – רוצים להריץ שאלון/ סקר במשרד?


  1. פתחו הודעת דואר חדשה.
  2. נסחו את שאלת הסקר.
  3. לחצו על לחצן "אפשרויות" ובתוך החלון שיופיע בפניך, סמן את התיבה "השתמש בלחצני הצבעה".
  4. תוכלו לבחור מתוך רשימה את הכיתוב אשר יופיע על הלחצנים (כל לחצן מופרד ב ; פסיק נקודה).
    לדוגמא 3 תשובות: (השאלה – מהי המתנה המועדפת עליך לחג ) שובר לרכישת ספרים/דיסקים; סט מצעים; מנוי חצי שנתי למגזין
    או
    שימו לב !!! במידה ולא מצאתם ברשימה את מבוקשכם (בדרך כלל זה מה שיקרה) אתם יכולים לנסח שאלות בעצמכם (יש להפריד בין כל שאלה בעזרת הסימן ; פסיק נקודה).

  5. ב "אפשרויות העברה", בחר בתיבת הסימון "שמור הודעה שנשלחה ב", כדי לבחור בתיקיה אחרת מאשר התיקיה "פריטים שנשלחו", לחץ על "עיון".  
  6. לחצו על סגור
  7. הגדירו את רשימת התפוצה (אם בחרתם רשימת תפוצה מוכנה מראש, יש להציג השמות הכלולים ברשימת תפוצה – נקודה חשובה לשלב איסוף התוצאות של הסקר) נושא ותוכן ההודעה ושלחו אותה.
  8. תקבלו עדכון בדוא"ל לגבי תוצאות הסקר ומי הגיב.
  9. איסוף וניתוח תוצאות הסקר –
    פתח ההודעה המקורית שנשלחה, בדרך כלל תמצא אותה בתיקיית "פריטים שנשלחו".
    לחץ על כרטיסיית "מעקב" – סמן את עמודות והעתק אותן לגיליון אקסל.

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s