תמהיל השיווק – 4P זה כבר לא מספיק


customer

למדנו באוניבריסטה (גם בתואר ראשון וגם בתואר שני) כי תמהיל השיווק הוא שילוב של ארבעה מרכיבים שהחברה מפעילה כדי לעמוד ביעדייה.
מהם 4 המרכיבים?
-מוצר (Product)
-מחיר(Price)
-הפצה (Place)
-תקשורת שיווקית (Promotion)

ידועים גם כ 4P .

אז היום, צריך לחשוב על ה P החמישי !!!

מעורבות צרכן (Participation).

בקישור המצורף תמצאו את הפוסט של בקי (Becky Carroll) שמשוכנעת כי יש לשתף את הלקוחות על בסיס שוטף, על מנת ממש להקשיב להם !!!

כל אמצעי התקשורת הקיימים כיום בתקשורת בין הקמעונאי/ חברה לבין הלקוח אינם מייצרים דוח שיח אמיתי – כאשר לצרכנים יש נכונות להביע את דעותיהם/ עמדותיהם יש ליצור עמם קשר אמיתי של שיתוף והקשבה.

אתר האינטרנט שבלעדיו אין לחברה "זכות קיום", ומוקד שרות כבר אינם מספקים.

MarketingProfs Articles : 'At' Ain't Where It's at Anymore

Shared via AddThis

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s