טיפוח ויופי – איך תמרחי מייק אפ נכון ולא תראי כאילו יש לך מסכה על הפנים?


נכון שהדבר האחרון שאת צריכה זה להראות כאילו מרחת מייק אפ עם שפכטל על הפנים…?

אז גיליתי את הסוד, איך מורחים מייק אפ באופן מושלם (מוצק בלבד, בשלב זה)  מבלי לבזבז יותר מדי חומר (אלא בדיוק את הכמות הנכונה, טוב יש מיתון … כשמדובר במריחת מייק אפ "קמצנות" היא לא מילה גסה)!!!  וכפי שאמרו חז"ל (סנהדרין כט א) 'כל המוסיף גורע'…

צריך לזכור אנחנו מורחות מייק אפ – כדי ליצור מראה בעל גוון אחיד לא מורגש לעין.

ראשית, מרחי קרם לחות על פנים נקיות.

כעת, תזדקקי למברשת איכותית למריחת מייק אפ (לא ספוגית ולא אצבעות) + סכין מתכת (כן מהמטבח, לא חדה! הכי פשוטה שיש, להב עם קצה מעוגל- מיד תביני)

שלב ראשון :

בעזרת הקצה של הסכין אספי מעט (תמיד תוכלי להוסיף אחר כך עוד, למרות שלא ממש צריך) חומר, השאירי אותו על גבי הלהב.

שלב שני:

משכי חלק קטן (ממש מעט) מהחומר בעזרת מריחה של המברשת על גבי להב הסכין (כמו שעושים כאשר ציירים עובדים עם פלטת צבעים) ומרחי באת המייק אפ במשיכת מברשת על גבי הפנים, בתנועות עדינות מאוד.  זה הסוד הגדול, כך את יכולה לשלוט בכמות החומר שתמרחי על הפנים ותוכלי להגיע לאחידות במרקם ובעובי על גבי העור.

לסיכום, ממליצה בחום על המוצרים של INGLOT  מותג איפור פולני שהגיע לארץ לא מזמן. המוצרים של אינגלוט ידועים באיכות יוצאת מן הכלל והמחירים של המותג זולים יותר משל מותגי איפור מקצועיים אחרים (יש רק סניף אחד בארץ, בקניון הזהב בראשון לציון באגף הצפוני, השירות מצויין).

4 מחשבות על “טיפוח ויופי – איך תמרחי מייק אפ נכון ולא תראי כאילו יש לך מסכה על הפנים?

  1. ה"סוד" הוא שלא מורחים מיייק אפ, אלא טופחים ומחדירים לעור עם ספוגית טובה ולחה (אני משתמשת בשל איל מקיאג'- זול מאוד ומחזיק המון זמן)
    קודם מריחה קלה כדי לפזר את המייק אפ על העור ואח"כ טופחים ומחדירים לעור

    אהבתי

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.