כל אחד יכול לרפא את עצמו HO'OPONOPONO


hooponopono

אני מצטערת (על הקושי שאני חווה, על מה שבתוכי שיצר את הסבל)

בבקשה תסלחי לי (סליחה על מה שבתוכי שגרם למצב הזה)

אני אוהבת אותך (את עצמי, את היקום, את אלוהים. מה שמתאים)

תודה (ליקום, לאלוהים, למי שמרגישים להודות)

הוֹ'אוֹפּוֹנוֹפּוֹנוֹ (להשיב למצב הרמוני) שיטה המלמדת את אומנות הסליחה, קודם כל לעצמנו!

(הו'אופונופונו- כלי לניקוי התודעה מאת שולמית רז)

גיליתי שהמשפטים גורמים לשינוי בתודעה. תוך מספר דקות נרגע הפטפוט הפנימי והדאגות נעלמות,החשיבה מתבהרת ומשתלטת עלי שלווה המאפשרת תפקוד מפוקס ואיכותי יותר.

בעיני הו'אופונופונו הוא סוג של תוכנה לניקוי וירוסים ורוגלות במוח. בכל רגע שעולות מחשבות שליליות, המוציאות לנו את הרוח מהמפרשים, זו הדרך למחוק אותן. בכל רגע של ייאוש ואיבוד אמונה עצמית, אני מפעילה מיד את תוכנת הניקוי בעזרת חזרה על המשפט המתאים.

למי שמוכן לנסות הנה המשפטים:

1. אני מצטער על הקושי/ הכאב/ העצב שאני חווה (ממקום של חמלה, קבלה)

2. אמרי לעצמך: אני אוהבת אותך,

3. תודה לי/ ליקום/ לאלוהים (מה שמרגיש לך נכון)

4. סליחה שיצרתי מציאות זו, סליחה שזה מה שאני יודעת ליצור כרגע (ללא אשמה ללא חרטה)

5. אני מבקשת עזרה והכוונה

הערות:

אין צורך לומר את כל המשפטים ברצף.

בחרו את המשפט המתאים למצבכם כרגע וחזרו עליו שוב ושוב בלי הפסקה.

אם שני משפטים או יותר מדברים אליכם, אמרו אותם.

יש מי שיחזור על אותו משפט במשך חודשים, אחר ירגיש צורך להחליף ולשנות. עשו מה שמתאים לכם.

אם יש משפט שאינכם מתחברים אליו – הניחו לו. יש סיכוי שתחזרו אליו בתקופה אחרת.

את המשפטים אפשר לומר לעצמנו בכל מקום ובכל מצב: בבית, בעבודה, במקלחת, במהלך הספונג'ה או הדחת כלים, בתור לסופר או בקופת חולים. ככל שחוזרים על המשפט/ים יותר פעמים, השפעתם חזקה יותר.

בעצם מדובר פה באמירה של מנטרה.

אמרו את המשפט אני אוהבת אותך  או תודה לך לעצמכם (כמו שאומרים "לומר בלב") , לילד/ה הפנימי/ת שבתוככם, כאשר אתם נמצאים במצב או מול אדם אחר שמעורר בכם תחושה לא נוחה (מעצבן/ מכעיס/ מלחיץ מה שעולה לכם).

שוב ושוב ושוב, כמה שרק אפשר בכל רגע.  אמרו לעצמכם דברי-אמת. 

קחו אחריות מלאה על החיים שלכם. הנה כמה מילים מאת מאבל כץ, האישה שהוציאה את השיטה מהוואי לעולם המערבי ומורה וסמכות מובילה בעולם לאומנות הריפוי של הו'אופונופונו:

ספרים בנושא:

הו'אופונופונו – השיטה העתיקה מהוואי לריפוי פיזי ונפשי – מאת הילה להיס

כשאני משתנה – הכול מסביבי משתנה – מאת אבי קלשטיין

הדרך הקלה ביותר – מאת מאבל כץ

שבת שלום

הנכם אהובים

כתיבת תגובה

