למה אני עושה את זה לעצמי? על כעס ועצבים וכיצד להתמודד איתם


למה אני עושה

הוא מטריף אותך, את מרגישה מוצפת, הפיוזים שלך כבר מזמן התפוצצו כמו זיקוקים בשיר של דודו אהרון

ועשית לו שיחות ושום דבר לא משתנה

הוא פשוט עושה מה שהוא רוצה…ואת מוצאת את עצמך במעגל קסמים (אולי כשפים) ולא מצליחה להשתחרר מזה

בטח כבר שמעת לפחות פעם אחת את המשפט ש "…אין לך באמת שליטה על ההתנהגות של מישהו אחר…"

בטוח שזה עצבן אותך, ולא ממש עזר לך לשנות את הגישה, ולבחור מסלול מחדש

אני רוצה לתת לך הסבר אנרגטי לעניין הזה, כדי שדרך הלב שלך

תביני כמה את מפסידה כשאת מתעצבנת!

הכול זה אנרגיה, גם הרגשות שלך שאת מרגישה הם אנרגיה

וכאשר מישהו מצליח ללחוץ לך על הכפתורים הנכונים, יש לו רק מטרה אחת!

לגנוב ממך אנרגיה! להחליש אותך! וכשאת חלשה הצד השני מרגיש עוצמתי מהאנרגיה

שנתת לו, כן את נתת לו גישה לאנרגיה שלך ככה בלי שאפילו שמת לב.

כי גם הוא ניזון מאנרגיה בדיוק כמוך (רק שזו דרך של חושך לגזול אנרגיה מנשמה אחרת, מבלי שהיא בחרה זאת)
חשוב להבין שהתהליך מתאפשר בזכות נתיב אנרגיה שנוצר בינכם ודרכו מנותבת האנרגיה.

קודם כל, הכל מצויין!

למה ?

כי מעכשיו את מתחילה מרגע זה להחליף את הדיבור הפנימי שלך ולשים תקליט אחר.

מהיום אמרי בלב (ממש רגע לפני שהכעס מתחיל לבעבע בתוכך ולהציף כל חלקה טובה):

קלטתי אותך, הבנתי את הקטע

ואני לא מתכוונת לתת לך מיליגרם מהאנרגיה שלי ולכן אני לא כועסת

אני רואה מה שעשית, אבל זה לא מעורר אצלי כעס (:

חשוב מאוד להבהיר –

אין פה המלצה לתת לאחרים לפגוע בך, חס וחלילה

אפשר להגיב בהמון דרכים

כן, יש פה המלצה להבין מה המחיר שמשלמים כאשר בוחרים להרגיש כעס (כן אפילו אם לא אמרת לו חצי מילה)
או להגיב מתוך כעס

אני בטוחה שכל אחד ואחת שיבחר מעכשיו להיצמד לנוסחה הזו יזכה לראות פלא פלאים!

  • תרגישו הרבה יותר אנרגטיים כי כבר לא תעלם לכם אנרגיה מהגוף
  • מערכות היחסים ישתנו פלאים לטובהוזו רק ההתחלה, כי כעס לא מוביל לשום מקום טוב

     

    לפרטים על הסדנה שתוציא אותך מהתקיעות ותחזיר אותך למצב מאוזן לוחצים כאן

  • הפוסט מיועד לנשים וגברים כאחד, הכתיבה בלשון נקבה והדוגמאות הם מטעמי נוחות בלבד

כתיבת תגובה

