מה טוב במצב הזה שאני לא קולט?


מצאת עצמך חושבת "חבל שלא עשיתי… " או " חבל שעשיתי…"
זוהי חרטה

%d7%97%d7%a8%d7%98%d7%94
אם אתם מתחרטים על נישואים שאינם מוצלחים? שלא הלכתם ללמוד ….? או למה השקעתם כל כך ב…..? כי אתם אולי חושבים שאתם בודדים? אולי מתחרטים על זוגיות שיש בה בדידות, מתחרטים שלא אמרתם למישהו שאתם אוהבים אותו? אתם בעצם מתחרטים על מה שקורה במציאות.
לפי ביירון קייטי – הויכוח עם המציאות הוא שיוצר לאנשים סבל בחיים שלהם. אנו סובלים כשאנו מאמינים למחשבה שמתווכחת עם המציאות.

כל אלה עשויים למנוע מאדם להחלים. החרטה היא כל כך משמעותית, עד כדי כך שמשפיעה על הגוף כולו ובעיקר על הריאות.
בעצם חרטה, זו הדרך שלנו להכות את עצמנו על משהו שלא עשינו! זה משנה את המצב עכשיו? זה מקדם אותך למקום טוב יותר? כנראה שלא. להפך זה גומר לך את האנרגיות.

כיצד אפשר לצאת לפעולה? באמצעות הדיבור שלך, תבקשי להיות מה שאת צריכה

חשוב לדייק, בכל פעם "בורא כל שישנו, תן לי להבין איך זה מרגשי לחיות חופשי-יה מחרטה, באופן המדויק והמתאים לי ביותר ולפי יכולת ההכלה שלי. תודה"

והכי טוב לשאול שאלה :
"מה טוב במצב הזה שאני לא קולט-ת?"

להשאיר תגובה

